KTM 390 ADVENTURE
Ігор 7-04-2023, 14:58 302
ПРИГОДИ ЧЕКАЮТЬ ВАС
Задовольни свій дух пригод з новим KTM 390 ADVENTURE. Цей компактний, одноциліндровий, мотоцикл для подорожей відрізняється спортивним дизайном, оснащений всебічним обладнанням і перевіреними робочими характеристиками серії KTM ADVENTURE. Його універсальна ергономіка, плавна подача енергії та інноваційні технології об'єднані в зручному, легкому корпусі, створеному для тих, хто хоче вкласти більше пригод в своє повсякденне життя.
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД
Будова KTM 390 ADVENTURE не тільки створена для того, щоб вражати, але і для того, щоб забезпечити вам високий рівень продуктивності та комфорту під час їзди. Спортивна графіка підкреслює ралійне походження мотоцикла і ясно показує, що він готовий до пригод.
КУЗОВ ДОСЛІДЖУЄ БІЛЬШЕ І ДОВШЕ
KTM 390 ADVENTURE відрізняється характерною рамою в стилі Адвенчер, що забезпечує чудову ергономіку і агресивний вид, натхненний ралійними мотоциклами. Обтікателі бака і задні бічні панелі трохи ширше сидіння, що забезпечує хороший контроль, а також знижує знос сидіння. Форма паливного бака оптимізована, щоб надати водієві свободу рухів і кращий контроль. Обрамлення фар зменшено настільки, наскільки це можливо, беручи до уваги дизайнерські орієнтири покоління ралійних мото KTM для створення тонкого і легкого переднього кінця. Низьке переднє крило сприяє гарній аеродинаміці і зводить до мінімуму розбризкування при русі по дорозі, в той час як надійний захист двигуна захищає як двигун так і вихлопну систему.
ЕРГОНОМІКА І КОМФОРТ
KTM 390 ADVENTURE має кілька додаткових опцій для підвищення комфорту водія, в тому числі варіант сидіння з більш високою або низькою посадкою і регульована висота керма. Завдяки урокам, витягнутим з успіху KTM в ралі Дакар, його ергономіка, орієнтована на продуктивність, була розроблена з упором на комфорт і контроль.
РУЛЬОВА КОНСОЛЬ СПРОЄКТОВАНИЙ ДЛЯ КОМФОРТУ ТА КОНТРОЛЮ
KTM 390 ADVENTURE оснащений високоякісним конічним алюмінієвим кермом, що важливо, забезпечує зручну посадку і максимальний контроль. На лівій стороні знаходиться легко доступний перемикач меню для TFT-дисплея і для вибору різних режимів і функцій підключення. Просто перегорніть «вгору» і «вниз» по меню, виберіть потрібну настройку правою кнопкою або поверніться назад вліво.
СИДІННЯ МІЦНО ТРИМАЄ - М'ЯКО ОБНІМАЄ
Сидіння, що складається з двох частин, створено для комфорту водія і ідеального контролю при тривалих поїздках. Сидіння водія розташовано на висоті 858 мм, що полегшує райдеру можливість поставити ноги на землю. Матеріал на сидіння має структуру створену для зчеплення з райдером і легкого руху на ньому якщо буде потрібно, а піна всередині сидіння забезпечує комфорт при їзді на найдальші відстані. Сидіння легко знімається забезпечуючи доступ до повітряного фільтру і невеликого відсіку для зберігання речей.
ПІДНІЖКИ-ПОВНИЙ КОНТАКТ З МОТОЦИКЛОМ
Широкі і міцні підніжки поставляються безпосередньо від моделей для бездоріжжя. Вони були розроблені для їзди весь день, стоячи або сидячи, для вуличних або позашляхових черевиків. Вони мають гумові вставки, які забезпечують більший комфорт при їзді по вулиці і легко знімаються для більшого зчеплення при русі по відсутньої дорозі.
ВІТРОВЕ СКЛО,КРИШТАЛЕВА ПРОЗОРІСТЬ
Вітрове скло KTM 390 ADVENTURE - ефективний дефлектор. Він має профіль, який дозволяє водієві вільно пересуватися по мото та забезпечує безперешкодний огляд безпосередньо перед мотоциклом навіть коли він покритий брудом. Він також може бути встановлений в низькому або високому становищі відповідно до розміру,або потребами водія. Два вітрових скла різної довжини можна замовити з каталогу KTM PowerParts.
ШАССІ
KTM 390 ADVENTURE - це універсальний мотоцикл для подорожей, добре збалансований і цілеспрямований. У нього супер маневрена і спортивна керованість на вулиці, а також здатність долати непрохідне бездоріжжя. Незважаючи на великий обсяг паливного бака, дизайн кузова і сидіння забезпечують чудову ергономіку, свободу рухів і комфорт. Він пропонує низьку висоту сидіння, але при цьому забезпечує достатній дорожній просвіт. Міцний мінімалістичний кузов визначає індивідуальність мотоцикла і підкреслює його родовід.
РАМА
ЛЕГКА І МІЦНА Як і гоночна рама KTM 450 RALLY, KTM 390 ADVENTURE має надлегку, але надзвичайно стійку клітчасту раму. Вона перевершує всі вимоги по стабільності і керованості, і є основою цього спритного шукача пригод. Прощає баланс гнучкості і жорсткості в поєднанні з колісною базою 1430 (+/- 15,5 мм) і кутом повороту рульового колеса в 63,5 градуса явно вказують на внедорожну орієнтацію. Це також основа його видатної стійкості на прямій і точного і маневреного поведінки керма. Підрамник з'ємний сталевий гратчастий і кріпиться до основної рами за допомогою 4 гвинтів. Він був розроблений для того, щоб бути компактним і легким, але досить міцний, щоб перевозити пасажира і багаж, в той же час не пасувати в жорстких умовах, які можна очікувати під час подорожей.
МАЯТНИК
Відлитий під тиском маятник з вираженою гратчастою є фірмовим елементом лінійки KTM ADVENTURE. Він виготовлений з високою точністю і оптимізованою жорсткістю, але при цьому володіє відмінними характеристиками вигину. Задній амортизатор впирається безпосередньо в маятник, що дає масу переваг: зменшує кількість рухомих деталей, спрощує конструкцію, підвищує живучість мотоцикла, а також допомагає водієві краще відчувати свій байк. Довгий маятник забезпечує достатньо місця для будь-якої зручної позашляхової шини.
ПІДВІСКА ГОТУЄТЬСЯ ДО БІЛЬШОГО
Завдяки багаторічному досвіду КТМ в самих непрохідних умовах, було прийнято рішення оснастити KTM 390 ADVENTURE на відому і давно зарекомендувала підвіску фірми WP. Повністю регульована підвіска WP APEX спереду і ззаду відмінно поєднується з шасі, забезпечує комфорт, контроль і вільний простір для руху по найскладнішим дорогах.
ПЕРЕДНЯ ВИЛКА
43-міліметрова перевернута вилка WP APEX спочатку була розроблена для ендуро і є абсолютним лідером, коли мова заходить про підвіску в цьому класі. Вона має пружину з обох сторін, але у кожної ніжки вилки є окрема функція: демпфірування стиску встановлено на лівій стороні, а відбій- на правій. Це означає, що вилка може бути легко відрегульована поворотом циферблата на верхній частині вилок. Завдяки високоякісним матеріалам і сучасному виробничому процесу вилка WP APEX 43 мм з ходом 170 мм володіє чудовими характеристиками відбою і демпфірування.
ТРАВЕРСИ
Траверси розроблені для кута повороту рульового колеса в 63,5 градуса. Також можна змінити висоту керма за допомогою різних кріплень, доступних в каталозі KTM PowerParts.
АМОРТИЗАТОР
Ультрасучасний амортизатор WP APEX знаходить своє застосування в гнучкому шасі KTM 390 ADVENTURE. Він забезпечує 177 мм ходу і ідеально підходить для подорожей на великі відстані в складних умовах. Завдяки регульованим попереднього натягу пружини і демпфировано віддачі, він може бути точно налаштований на різні ситуації, врівноважуючи типові характеристики KTM з комфортом їзди протягом всього дня.
ГАЛЬМА ВИСОКОГО РІВНЯ
Високоякісні гальма BYBRE з великим 320-міліметровим переднім гальмівним диском і 230-міліметровим заднім диском ідеально поєднуються з радіально встановленими переднім супортом з 4 поршнями і плаваючим заднім супортом з 1 поршнем, забезпечуючи ідеальне поєднання легкості управління і ефективного гальмування. Крім того, 2-канальна система ABS виробництва BOSCH гарантує високий стандарт безпеки, коли умови стають непередбачуваними і максимально небезпечними.
ПАЛИВНИЙ БАК
Паливний бак є центральним елементом дизайну і інженерної майстерності цього щоденного шукача пригод. Його форма забезпечує чудову ергономіку, з вузькою областю для обхвату колінами, яка забезпечує відмінний контроль і навіть підходить для більш високих гонщиків. Він має вражаючий обсягом палива в 14,5 літра і в поєднанні з винятковою економією палива, розрахований на понад 400 км невпинної подорожі при повному баку.
ДВИГУН І ВИПУСК
Кожна подорож - це справжнє випробування для людини і машини. Багаторазові перемоги в ралі Дакар, складному з усіх випробувань на витривалість на планеті, KTM придбала передовий досвід для створення самих надійних силових установок, які забезпечують максимальну продуктивність в широкому діапазоні рельєфу. Не важливо хочете Ви їхати день і ніч на знос або просто плавно подорожувати по знайомих стежках, легкі двигуни працюють в лінійці KTM ADVENTURE, створені для того, щоб Ви могли випробувати і драйв при будь-якому розкладі.
ДВИГУН ОБЕРТОВИЙ ЗАБЕЗПЕЧУЮЧИЙ ЧИСТУ ПОТУЖНІСТЬ
Сучасний одноциліндровий чотирьохтактний двигун з робочим об'ємом 373 куб. см і рідинним охолодженням ідеально вписує цей бадьорий мотоцикл в світ пригод KTM. Двигун оснащений електростартером і досягає максимальної потужності 32 кВт (43 к.с.) з неймовірно потужним крутним моментом 37 Нм. Подвійні верхні розподільні вали, чотири клапани і електронне уприскування палива є невід'ємною частиною видатної потужності KTM 390 ADVENTURE і разом з балансувальним валом забезпечують найвищий рівень плавності ходу. Його легка і компактна конструкція забезпечує прямі канали для впуску повітря, що дозволяє скоротити відстань для повітря, що надходить в камеру згоряння, а за його межами - для потоку газу до двох каталітичних нейтралізаторів. Крім більш швидкого руху повітря і газів, це також дозволяє двигуну швидше прогріватися. Крім того, два каталітичних нейтралізатора і система вентиляції паливного бака (система EVAP) покращують значення викидів і запобігають викид парів палива в навколишнє середовище, що робить KTM 390 ADVENTURE надзвичайно екологічним і відповідає суворим стандартам викидів вихлопних газів EU4.
ПРОЗКОЛЬЖУЮЧЕ ЩЕПЛЕННЯ
Прозкольжуючещеплення - це унікальна функція, яка економить енергію і допомагає в перемиканні. Воно відкривається, коли крутний момент двигуна стає занадто високим, запобігаючи дратівливий стук задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільнення, і дає колесу лише невелике гальмування для керованого ковзання заднього колеса. Воно також закривається силою пружин зчеплення при відкритті дроселя, дозволяючи натискати зчеплення мізинцем, що заощаджує енергію при їзді.
ПОРШЕНЬ
Поршень діаметром 89 мм має DLC-покриття для додаткової міцності. Він робить хід 60 мм, що призводить до зміщення 373,2 см3 і дає ступінь стиснення 12,6: 1. Головка двигуна охолоджується олійною форсункою, в той час як в поршні використовується безперервна, з низьким коефіцієнтом тертя, покрита нікелем алюмінієва волога втулка з відкритою конструкцією.
Задовольни свій дух пригод з новим KTM 390 ADVENTURE. Цей компактний, одноциліндровий, мотоцикл для подорожей відрізняється спортивним дизайном, оснащений всебічним обладнанням і перевіреними робочими характеристиками серії KTM ADVENTURE. Його універсальна ергономіка, плавна подача енергії та інноваційні технології об'єднані в зручному, легкому корпусі, створеному для тих, хто хоче вкласти більше пригод в своє повсякденне життя.
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД
Будова KTM 390 ADVENTURE не тільки створена для того, щоб вражати, але і для того, щоб забезпечити вам високий рівень продуктивності та комфорту під час їзди. Спортивна графіка підкреслює ралійне походження мотоцикла і ясно показує, що він готовий до пригод.
КУЗОВ ДОСЛІДЖУЄ БІЛЬШЕ І ДОВШЕ
KTM 390 ADVENTURE відрізняється характерною рамою в стилі Адвенчер, що забезпечує чудову ергономіку і агресивний вид, натхненний ралійними мотоциклами. Обтікателі бака і задні бічні панелі трохи ширше сидіння, що забезпечує хороший контроль, а також знижує знос сидіння. Форма паливного бака оптимізована, щоб надати водієві свободу рухів і кращий контроль. Обрамлення фар зменшено настільки, наскільки це можливо, беручи до уваги дизайнерські орієнтири покоління ралійних мото KTM для створення тонкого і легкого переднього кінця. Низьке переднє крило сприяє гарній аеродинаміці і зводить до мінімуму розбризкування при русі по дорозі, в той час як надійний захист двигуна захищає як двигун так і вихлопну систему.
ЕРГОНОМІКА І КОМФОРТ
KTM 390 ADVENTURE має кілька додаткових опцій для підвищення комфорту водія, в тому числі варіант сидіння з більш високою або низькою посадкою і регульована висота керма. Завдяки урокам, витягнутим з успіху KTM в ралі Дакар, його ергономіка, орієнтована на продуктивність, була розроблена з упором на комфорт і контроль.
РУЛЬОВА КОНСОЛЬ СПРОЄКТОВАНИЙ ДЛЯ КОМФОРТУ ТА КОНТРОЛЮ
KTM 390 ADVENTURE оснащений високоякісним конічним алюмінієвим кермом, що важливо, забезпечує зручну посадку і максимальний контроль. На лівій стороні знаходиться легко доступний перемикач меню для TFT-дисплея і для вибору різних режимів і функцій підключення. Просто перегорніть «вгору» і «вниз» по меню, виберіть потрібну настройку правою кнопкою або поверніться назад вліво.
СИДІННЯ МІЦНО ТРИМАЄ - М'ЯКО ОБНІМАЄ
Сидіння, що складається з двох частин, створено для комфорту водія і ідеального контролю при тривалих поїздках. Сидіння водія розташовано на висоті 858 мм, що полегшує райдеру можливість поставити ноги на землю. Матеріал на сидіння має структуру створену для зчеплення з райдером і легкого руху на ньому якщо буде потрібно, а піна всередині сидіння забезпечує комфорт при їзді на найдальші відстані. Сидіння легко знімається забезпечуючи доступ до повітряного фільтру і невеликого відсіку для зберігання речей.
ПІДНІЖКИ-ПОВНИЙ КОНТАКТ З МОТОЦИКЛОМ
Широкі і міцні підніжки поставляються безпосередньо від моделей для бездоріжжя. Вони були розроблені для їзди весь день, стоячи або сидячи, для вуличних або позашляхових черевиків. Вони мають гумові вставки, які забезпечують більший комфорт при їзді по вулиці і легко знімаються для більшого зчеплення при русі по відсутньої дорозі.
ВІТРОВЕ СКЛО,КРИШТАЛЕВА ПРОЗОРІСТЬ
Вітрове скло KTM 390 ADVENTURE - ефективний дефлектор. Він має профіль, який дозволяє водієві вільно пересуватися по мото та забезпечує безперешкодний огляд безпосередньо перед мотоциклом навіть коли він покритий брудом. Він також може бути встановлений в низькому або високому становищі відповідно до розміру,або потребами водія. Два вітрових скла різної довжини можна замовити з каталогу KTM PowerParts.
ШАССІ
KTM 390 ADVENTURE - це універсальний мотоцикл для подорожей, добре збалансований і цілеспрямований. У нього супер маневрена і спортивна керованість на вулиці, а також здатність долати непрохідне бездоріжжя. Незважаючи на великий обсяг паливного бака, дизайн кузова і сидіння забезпечують чудову ергономіку, свободу рухів і комфорт. Він пропонує низьку висоту сидіння, але при цьому забезпечує достатній дорожній просвіт. Міцний мінімалістичний кузов визначає індивідуальність мотоцикла і підкреслює його родовід.
РАМА
ЛЕГКА І МІЦНА Як і гоночна рама KTM 450 RALLY, KTM 390 ADVENTURE має надлегку, але надзвичайно стійку клітчасту раму. Вона перевершує всі вимоги по стабільності і керованості, і є основою цього спритного шукача пригод. Прощає баланс гнучкості і жорсткості в поєднанні з колісною базою 1430 (+/- 15,5 мм) і кутом повороту рульового колеса в 63,5 градуса явно вказують на внедорожну орієнтацію. Це також основа його видатної стійкості на прямій і точного і маневреного поведінки керма. Підрамник з'ємний сталевий гратчастий і кріпиться до основної рами за допомогою 4 гвинтів. Він був розроблений для того, щоб бути компактним і легким, але досить міцний, щоб перевозити пасажира і багаж, в той же час не пасувати в жорстких умовах, які можна очікувати під час подорожей.
МАЯТНИК
Відлитий під тиском маятник з вираженою гратчастою є фірмовим елементом лінійки KTM ADVENTURE. Він виготовлений з високою точністю і оптимізованою жорсткістю, але при цьому володіє відмінними характеристиками вигину. Задній амортизатор впирається безпосередньо в маятник, що дає масу переваг: зменшує кількість рухомих деталей, спрощує конструкцію, підвищує живучість мотоцикла, а також допомагає водієві краще відчувати свій байк. Довгий маятник забезпечує достатньо місця для будь-якої зручної позашляхової шини.
ПІДВІСКА ГОТУЄТЬСЯ ДО БІЛЬШОГО
Завдяки багаторічному досвіду КТМ в самих непрохідних умовах, було прийнято рішення оснастити KTM 390 ADVENTURE на відому і давно зарекомендувала підвіску фірми WP. Повністю регульована підвіска WP APEX спереду і ззаду відмінно поєднується з шасі, забезпечує комфорт, контроль і вільний простір для руху по найскладнішим дорогах.
ПЕРЕДНЯ ВИЛКА
43-міліметрова перевернута вилка WP APEX спочатку була розроблена для ендуро і є абсолютним лідером, коли мова заходить про підвіску в цьому класі. Вона має пружину з обох сторін, але у кожної ніжки вилки є окрема функція: демпфірування стиску встановлено на лівій стороні, а відбій- на правій. Це означає, що вилка може бути легко відрегульована поворотом циферблата на верхній частині вилок. Завдяки високоякісним матеріалам і сучасному виробничому процесу вилка WP APEX 43 мм з ходом 170 мм володіє чудовими характеристиками відбою і демпфірування.
ТРАВЕРСИ
Траверси розроблені для кута повороту рульового колеса в 63,5 градуса. Також можна змінити висоту керма за допомогою різних кріплень, доступних в каталозі KTM PowerParts.
АМОРТИЗАТОР
Ультрасучасний амортизатор WP APEX знаходить своє застосування в гнучкому шасі KTM 390 ADVENTURE. Він забезпечує 177 мм ходу і ідеально підходить для подорожей на великі відстані в складних умовах. Завдяки регульованим попереднього натягу пружини і демпфировано віддачі, він може бути точно налаштований на різні ситуації, врівноважуючи типові характеристики KTM з комфортом їзди протягом всього дня.
ГАЛЬМА ВИСОКОГО РІВНЯ
Високоякісні гальма BYBRE з великим 320-міліметровим переднім гальмівним диском і 230-міліметровим заднім диском ідеально поєднуються з радіально встановленими переднім супортом з 4 поршнями і плаваючим заднім супортом з 1 поршнем, забезпечуючи ідеальне поєднання легкості управління і ефективного гальмування. Крім того, 2-канальна система ABS виробництва BOSCH гарантує високий стандарт безпеки, коли умови стають непередбачуваними і максимально небезпечними.
ПАЛИВНИЙ БАК
Паливний бак є центральним елементом дизайну і інженерної майстерності цього щоденного шукача пригод. Його форма забезпечує чудову ергономіку, з вузькою областю для обхвату колінами, яка забезпечує відмінний контроль і навіть підходить для більш високих гонщиків. Він має вражаючий обсягом палива в 14,5 літра і в поєднанні з винятковою економією палива, розрахований на понад 400 км невпинної подорожі при повному баку.
ДВИГУН І ВИПУСК
Кожна подорож - це справжнє випробування для людини і машини. Багаторазові перемоги в ралі Дакар, складному з усіх випробувань на витривалість на планеті, KTM придбала передовий досвід для створення самих надійних силових установок, які забезпечують максимальну продуктивність в широкому діапазоні рельєфу. Не важливо хочете Ви їхати день і ніч на знос або просто плавно подорожувати по знайомих стежках, легкі двигуни працюють в лінійці KTM ADVENTURE, створені для того, щоб Ви могли випробувати і драйв при будь-якому розкладі.
ДВИГУН ОБЕРТОВИЙ ЗАБЕЗПЕЧУЮЧИЙ ЧИСТУ ПОТУЖНІСТЬ
Сучасний одноциліндровий чотирьохтактний двигун з робочим об'ємом 373 куб. см і рідинним охолодженням ідеально вписує цей бадьорий мотоцикл в світ пригод KTM. Двигун оснащений електростартером і досягає максимальної потужності 32 кВт (43 к.с.) з неймовірно потужним крутним моментом 37 Нм. Подвійні верхні розподільні вали, чотири клапани і електронне уприскування палива є невід'ємною частиною видатної потужності KTM 390 ADVENTURE і разом з балансувальним валом забезпечують найвищий рівень плавності ходу. Його легка і компактна конструкція забезпечує прямі канали для впуску повітря, що дозволяє скоротити відстань для повітря, що надходить в камеру згоряння, а за його межами - для потоку газу до двох каталітичних нейтралізаторів. Крім більш швидкого руху повітря і газів, це також дозволяє двигуну швидше прогріватися. Крім того, два каталітичних нейтралізатора і система вентиляції паливного бака (система EVAP) покращують значення викидів і запобігають викид парів палива в навколишнє середовище, що робить KTM 390 ADVENTURE надзвичайно екологічним і відповідає суворим стандартам викидів вихлопних газів EU4.
ПРОЗКОЛЬЖУЮЧЕ ЩЕПЛЕННЯ
Прозкольжуючещеплення - це унікальна функція, яка економить енергію і допомагає в перемиканні. Воно відкривається, коли крутний момент двигуна стає занадто високим, запобігаючи дратівливий стук задніх коліс при різкому гальмуванні або уповільнення, і дає колесу лише невелике гальмування для керованого ковзання заднього колеса. Воно також закривається силою пружин зчеплення при відкритті дроселя, дозволяючи натискати зчеплення мізинцем, що заощаджує енергію при їзді.
ПОРШЕНЬ
Поршень діаметром 89 мм має DLC-покриття для додаткової міцності. Він робить хід 60 мм, що призводить до зміщення 373,2 см3 і дає ступінь стиснення 12,6: 1. Головка двигуна охолоджується олійною форсункою, в той час як в поршні використовується безперервна, з низьким коефіцієнтом тертя, покрита нікелем алюмінієва волога втулка з відкритою конструкцією.