(095) 717-35-35 (099) 096-42-09
Реєстрація
Мотоцикли Ендуро, крос

KTM 300EXC TPI

Ігор 18-07-2022, 01:17 899
















Ціна: 12632 USD


Наявність: під замовлення
Стан: новий
Вікова категорія: дорослі

Основні характеристики

Виробник: KTM
Колір: помаранчевий
Габарити (довжина/ширина/висота): 1970 x 770 x 1065
Вага: 103,4
Вантажопідйомність (кг.): 140
Об'єм бака (л.): 9
Розхід палива (л./100км.): 3
Максимальна швидкість (км./год.): 120

Двигун

Тип: 2-тактний
Тип охолодження: рідинне
Об'єм: 300 (см.куб.)
Система пуску: електро та кікстартер
Максимальна потужність (к.с. ; об/хв): 54/9000
Трансмісія: механічна , 6-передач
Вид палива: бензин

Шасі

Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу із регулюванням WP-USD AER 48, хід - 300 мм
Задня підвіска: маятник з гідравлічним моноамортизатор та набором регулювань WP Xplor PDS, хід - 310 мм
Гальма (перед/зад): диск/диск
Розмір коліс (перед/зад): 80 / 100-21 ;140 / 90-18
Привід: задній , ланцюг
МАЙСТЕР ЕКСТРЕМУ
KTM 300 EXC був в авангарді шалених темпів розвитку найвищого рівня спорту Extreme Enduro. Цей моторний, легкий всюдихідний майстер не боїться жодних перешкод і з появою технології TPI піднявся на безглузді нові висоти. Нова модель 2021 року повністю перероблена та ще більш удосконалена. Нова конструкція кузова та ергономіка роблять рух навколо щастя, тоді як перероблена рама дозволяє водієві вибирати лінію з миттєвою точністю. Інноваційний та міцний вихлоп з 3D-друком, а також покращене охолодження та підвіска – все це допомагає підготувати новий KTM 300 EXC TPI до екстремальних випробувань ендуро.
ДВИГУН І ВИХЛОП
KTM встановлює еталонний рівень технології, пропонуючи широкий вибір двотактних моделей для бездоріжжя. Через два роки після появи перших у світі двотактних моделей позашляховиків з електронним управлінням упорскуванням палива історія успіху триває з повністю переробленими двигунами для бездоріжжя нового покоління, оснащеними революційною системою TPI. Це ще раз демонструє непохитну відданість KTM просуванню у два етапи. Переваги очевидні: крім величезних поліпшень в ефективності використання палива та викидах вихлопних газів, система також усуває необхідність попереднього змішування палива і повторного впорскування, а це означає, що при менших зусиллях двигун завжди працює плавно і чітко.

ДВИГУН

Двотактний двигун об'ємом 300 куб. См має достатню потужність і крутний момент, але при цьому залишається досить легким, щоб водії могли подолати найскладніші перешкоди. Завдяки сучасним технологіям, інноваційному двотактному дизайну та революційній технології упорскування палива TPI, силова установка 2021 року стала ще більш досконалою, ніж будь-коли раніше. Компактний і легкий двотактний двигун - відмінний вибір для гонщиків на бездоріжжі, яким потрібна корисна ендуропродуктивність, готова до перемоги в екстремальних умовах. З омологацією Euro IV, вона не лише досить зелена, а й залишає конкуренцію зеленою від заздрості.

ЦИЛІНДР

Циліндр KTM 300 EXC TPI має отвір 72 мм і оснащений складним силовим клапаном, який забезпечує дійсно плавні та керовані характеристики потужності. Для застосування EFI циліндр має два бічні бані, які утримують паливні інжектори, які подають паливо в задні порти переносу. Наступне упорскування гарантує відмінне розпилення палива з висхідним повітрям. Таким чином, втрата незгорілого палива мінімальна для менших викидів, більш ефективного згоряння та зменшеної витрати палива. Маленька трубка в задній частині циліндра з'єднана з датчиком тиску на впуску, який передає дані тиску в блок управління. Починаючи з моделі 2021 року, циліндри оснащені вдосконаленим блоком силових клапанів зі складним механізмом для опорних бічних випускних отворів. Нове компонування випускного отвору підвищує продуктивність двигуна, в той час як верхній контур випускного отвору був оброблений для більш точної синхронізації порту. Нарешті, що не менш важливо, нові моделі дозволяють використовувати більш доступний тип традиційної свічки запалювання.

КАРТЕРИ ТА КРИШКИ ДВИГУНА

Компактні кожухи двигуна виготовляються з використанням процесу лиття під тиском під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність та довговічність. Конструкція забезпечує оптимальне розташування валів поблизу центру ваги, що забезпечує ідеальну централізацію маси та полегшує їзду. Крім того, кожухи двигуна мають продуману структуру поверхні, яка зменшує зношування, викликане чоботями водія, завдяки чому вони виглядають так само свіжо, як і в день покупки EXC.

КОРОБКА ПЕРЕДАЧ


KTM 300 EXC TPI тепер оснащений новою, більш надійною 6-ступінчастою коробкою передач, зробленою PANKL RACING SYSTEMS. Передавальні числа були перенесені з попередника, але тепер виготовлені з більш міцної кованої сировини, що забезпечує найвищий рівень міцності та надійності. Ще одна особливість трансмісії 300 EXC TPI – це механізм перемикання передач без забруднення. Як і конструкція підніжки, вона запобігає накопиченню бруду та гарантує, що наступна передача завжди буде доступна, незалежно від умов.

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДВИГУНОМ

Система керування двигуном (EMS) моделей TPI має блок керування, розташований під сидінням. Блок ECU визначає момент запалення і кількість палива, що впорскується, на основі декількох показань датчика, таких як тиск всмоктуваного повітря, положення дросельної заслінки і температура води, а також новий додатковий датчик тиску навколишнього повітря. Завдяки компенсації висоти та температури водієві більше не потрібно турбуватися про те, щоб возитися з гідромасажем. Якщо гонщик вирішить встановити вентилятор радіатора із програми KTM PowerParts, вінкод

БАЛАНСУВАЛЬНИЙ ВАЛ

Попрощайтеся з онімілими ногами та руками. Така конструкція двигуна дозволяє використовувати бічний балансирний вал, щоб звести до мінімуму вібрації. Ви знаєте, що це означає більше комфорту, менше втоми, більше посмішок.

ЗЧЕПЛЕННЯ

KTM 300 EXC TPI використовує розроблену KTM муфту DDS (сталь з демпфованою мембраною) із зносостійким сталевим кошиком, надзвичайно жароміцними дисками зчеплення та вкладишами із азотованої сталі. У цій продуманій конструкції замість звичайних гвинтових пружин використовується мембранна пружина, що значно полегшує роботу зчеплення. Мембранна пружина також залишає достатньо місця для системи демпфування, яка буде вбудована в маточину зчеплення. Метою є потяг, але без шкоди для довговічності. Легка робота та «телепатичний» рівень контролю входять до стандартної комплектації цієї гідравлічної муфти Brembo.

МАСЛЯНИЙ НАСОС

Попереднє змішування двотактного палива залишається у минулому для власників KTM EXC TPI. Моделі 2021 оснащені нещодавно розробленим 2-тактним масляним баком з переробленими і більш гнучкими опорами, які значно підвищують довговічність та надійність. Крім того, сітчастий фільтр допомагає запобігти попаданню бруду в масляний насос. Встановлений нижче масляного бака масляний насос подає мастильний матеріал безпосередньо в корпус дросельної заслінки, де він змішується з повітрям, що надходить для мастила поршня і колінчастого валу. Використовуючи дані датчика частоти обертання двигуна та положення дросельної заслінки, точне електронне керування масляним насосом з боку керування двигуном забезпечує використання ідеальної кількості олії для будь-яких заданих умов. Кришка заливної горловини для масляного бака розташована між паливним баком та головкою рульового управління з використанням шланга у верхній трубі рами для передачі олії у ємність для зберігання.

КОРПУС ДРОСІЛЬНОЇ ЗАСЛИНКИ

Двигун TPI оснащений переробленим 39-міліметровим корпусом дросельної заслінки виробництва Dell Orto. Повітряний потік регулюється дросельною заслінкою, з'єднаною подвійним тросовим кулачком, яким управляє вузол дросельної заслінки керма. Датчик положення дросельної заслінки передає дані про витрату повітря блок управління. Для MY20 було перероблено систему холостого ходу, що дозволяє точніше встановлювати швидкість холостого ходу з допомогою гвинта байпаса. Також покращено систему холодного старту для кращої подачі додаткового повітря при відкритті байпасу. Олія, що подається масляним насосом з електронним керуванням через впускну трубку для масла, змішується з повітрям, що надходить, для змащування рухомих частин двигуна.

TPI ГЕНЕРАТОР
Для задоволення потреб у потужності модернізованої системи керування двигуном моделі TPI оснащені потужним генератором змінного струму потужністю 196 Вт та регулятором напруги. Те саме, що і на чотиритактних моделях EXC-F.

ОХОЛОДЖЕННЯ
Підтримання оптимальної температури двигуна має вирішальне значення для забезпечення постійної потужності протягом усієї поїздки. KTM 300 EXC TPI оснащений радіаторами нової конструкції, встановленими на 12 мм нижче, ніж у попередників. Це знижує центр ваги та ідеально відповідає дизайну нових кожухів для досягнення ідеальної ергономіки. Використовуючи технологію CFD (обчислювальну динаміку рідини) разом із продуманим маршрутом контуру охолоджуючої рідини, інноваційна система забезпечує оптимальну температуру двигуна для максимальної продуктивності незалежно від умов. Насамперед, перероблений трикутний розподільник, вбудований у трикутник рами, має центральну трубу на 4 мм більше, збільшуючи поперечний переріз на 57%, роблячи потік охолоджуючої рідини від головки циліндра до радіаторів більш ефективним. Радіатори також оснащені спеціальними протекторами, які не

ВИХЛОП
Коли йдеться про покращену потужність і продуктивність, новий вихлоп відіграє ключову роль і має неперевершену якість. Моделі об'ємом 300 куб. Див і 300 куб. См оснащені новими вихлопними трубами високої чіткості (для важких умов експлуатації), виготовленими з використанням інноваційного процесу 3D-штампування, що забезпечує обробку поверхні з розривом. Це робить трубу набагато міцнішою, з кращою стійкістю до каменів, а також допомагає значно знизити рівень шуму. Глушник має нову форму та торцеву кришку з переробленими внутрішніми конструкціями, індивідуально розробленими для кожної моделі. Пластиковий тримач глушника тепер замінено на легкі зварні монтажні кронштейни. Крім того, нова форма вихлопу забезпечує більш тонку ергономіку і більший дорожній просвіт, а нова перфорована внутрішня труба глушника працює з більш легкою ватою, що демпфує, для більш ефективного і довговічного зниження шуму.

Шасі
Коли справа доходить до 2 тактної зброї, ключовим фактором є зниження ваги. Тому не дивно, що KTM 300 EXC TPI є однією з найлегших, найтонших і гнучкіших ендуро-машин у своєму класі.

РАМА
Всі моделі EXC оснащені новими високотехнологічними легкими хромованими сталевими рамами. Це включає гідроформовані елементи, отримані за допомогою сучасного роботизованого зварювання. Вони зберігають свою перевірену гоночну геометрію, але шляхом перепроектування певних областей жорсткість була оптимізована, що призвело до кращого зворотного зв'язку для гонщика, грайливого управління та покращеної стійкості. Прикріплені збоку стійки головки двигуна (з'єднання між циліндром, головкою та рамою) тепер виконані з алюмінію, що знижує вібрацію та сприяє точному повороту. Мотоцкли також оснащені нещодавно розробленими бічними захисними кожухами рами зі структурованою поверхнею, які покращують зчеплення, а також служать як захисний пристрій від глушника з правого боку. На рамі KTM 300 EXC двигун опущений на 1° навколо шарніра поворотного важеля, що значно покращує зчеплення передніх коліс.

МАЯТНИК
Цілісний алюмінієвий маятник KTM 300 EXC TPI виготовлений з використанням гравітаційного лиття під тиском, пропонуючи виняткову міцність при мінімально можливій вазі. Процес однокомпонентного лиття забезпечує малу вагу, відмінну поведінку при згинанні, а також дозволяє використовувати велику кількість геометричних рішень.

КОЛЕСА
KTM використовує легкі втулки з ЧПУ та високоякісні диски GIANT на всіх моделях Enduro, гарантуючи максимальну стабільність та мінімальну вагу. У 2021 році алюмінієві ніпелі зі спицями мають перероблену конструкцію, яка зручно знижує частоту, з якою спиці мають бути затягнуті.

ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА
Всі моделі EXC оснащені новітніми перевернутими вилками WP XPLOR діаметром 48 мм, які мають конструкцію з роздільними вилками, розроблену WP та KTM. Хоча кожна сторона має пружини, вони мають окремі функції демпфування. Демпфування стиснення знаходиться ліворуч, а відскок – праворуч. Обидва можна легко відрегулювати за допомогою циферблатів на верхній частині обох трубок вилочних з 30 клацаннями в кожній. Незважаючи на те, що вилка 2021 вже відрізняється визначними характеристиками відгуку та демпфування, вона має калібрований поршень середнього клапана для більш постійного демпфування. Він також має нові верхні ковпачки вилок та регулятори клікера для більш зручного налаштування з новим кольором та графічним дизайном. Нові налаштування зберігають зовнішній інтерфейс вище, забезпечуючи підвищені резерви проти дна.

ЗАДНЯ ПІДВІСКА
Амортизатор WP XPLOR є ключовим елементом у перевіреній конструкції задньої підвіски PDS (прогресивна система демпфування), де амортизатор пов'язаний безпосередньо з маятником без додаткової системи зчеплення. Це знижує вагу та знижує ймовірність зачеплення каміння. Оптимальна ендуро-специфічна демпфуюча прогресія досягається шляхом використання другого демпфіруючого поршня в поєднанні із закритою чашкою в кінці ходу і підтримується прогресивною ударною пружиною. У 2021 році удосконалення другого поршня, а також перероблена форма та ущільнення манжети призводять до підвищення стійкості до опускання без шкоди для комфорту. Нові налаштування амортизатора XPLOR PDS забезпечують найкращі характеристики демпфування та ідеально відповідають новій рамі та переробленій конфігурації зовнішнього інтерфейсу. Він повністю налаштовується, включаючи високу та низьку швидкість стиснення,

ГАЛЬМА

Ці високотехнологічні діти Brembo поєднуються з легкими гальмівними дисками Wave. Ви не могли б гальмувати сильніше чи краще почуватися на мотоциклі для бездоріжжя.

ПАЛИВНИЙ БАК
Всі моделі серії EXC оснащені легковагими поліетиленовими баками нової конструкції, що покращують ергономіку. Bay-поворотна байонетна заливна кришка забезпечує швидке та просте закриття. Виготовлені із прозорого пластику, ви завжди зможете побачити, скільки палива залишилося з першого погляду. Він оснащений вбудованою системою паливного насоса та датчиком рівня палива. Крім того, паливна магістраль оснащена з'єднувачем під баком під кутом 90° для кращого захисту від пошкоджень.

AIRBOX
Нова повітряна камера на KTM 300 EXC TPI була повністю перероблена, щоб забезпечити кращу динаміку потоку, і разом з новими підводними трубками призводить до оптимальної потужності та реакції дросельної заслінки. Незважаючи на очевидні покращення продуктивності, новий дизайн також пропонує максимальний захист від забруднення повітряного фільтра. Великий здвоєний повітряний фільтр встановлений на твердій клітці з продуманим дизайном, що мінімізує неправильне встановлення. Як і в попередніх моделях, обслуговування фільтрів відбувається швидко та легко, і для нього не потрібні інструменти – стандартна оригінальна функція KTM.

ЕРГОНОМІКА І КОМФОРТ
Розроблений для повної гармонії між гонщиком та байком, KTM використовував знання, накопичені за десятиліття гоночного успіху, для створення ідеальної ергономіки на KTM 300 EXC TPI. Максимальний комфорт та рух вершника у будь-яких умовах гарантовані. Крім того, мотоцикл має новий дизайн задніх ліхтарів, який ідеально підходить до нової форми заднього крила та тримача номерного знака.

РУЛЬ
Всі моделі KTM EXC оснащені однаковим високоміцним алюмінієвим конічним кермом, виготовленим NEKEN. Кермо допускає чотири різні положення. Рукоятки стандартно поставляються з вулканізованою рукояткою ODI з правого боку та зручною фіксуючою рукояткою ODI, для якої не потрібний провід або клей, зліва. Крім того, всі моделі можуть бути оснащені додатковим перемикачем вибору картки керма, який дозволяє вибирати між стандартною та розширеною кривою потужності.

СИДІННЯ
Серія 2021 EXC оснащена сидінням нової форми, що забезпечує покращену ергономіку та набагато кращий комфорт сидінь завдяки вищій оббивці з піни. Сидіння зручно прикріплене до байка за допомогою одного бічного гвинта, що робить його безпечним та простим у користуванні.

ПІДНІЖКИ

Складні ніжки "No-Dirt" запобігають засміченню кілочків навіть при копанні в глибоких коліях. Кільця на моделях Enduro на 6 мм вищі, ніж на моделях SX, що покращує дорожній просвіт. Але ви можете змінити їх за бажанням.

Схожі пропозиції

CRF-250 (Honda)
Ціна: 1815 USD
Forte FT250 Enduro
Ціна: 1400 USD
Spark Sp 250 D1
Ціна: 1550 USD

Додати коментар

© 2022 MotoRider. Всі права захищено. Designed by Lyminec Studio.
Закрити