PULSAR 200NS
Ігор 10-07-2022, 15:45 354
Компанія Bajaj існує з 1945 року. Сьогодні вона займається виробництвом широкої лінійки не лише мотоциклів, а й автомобілів та інших транспортних засобів. 49% акцій компанії KTM належать Bajaj, деякі моделі австрійського виробника так само, як і Kawasaki, виробляються на цьому заводі. Таким чином, Bajaj має доступ до всіх технологій KTM та Kawasaki. І сьогодні компанія пропонує своїм покупцям приголомшливу мотоциклетну техніку світового класу за дуже низькими цінами.
Завод, у стінах якого виготовляється модель Pulsar 200NS, повністю автоматизований. Людський фактор під час роботи зведений до мінімуму. Це відповідає стандартам не лише Bajaj, а й KTM, де кожен робітник виконує лише те, що від нього вимагається, завдяки чому ризик збою у виробництві практично виключений.
Огляд слід розпочати з розгляду серця мотоцикла. Обсяг двигуна становить 200 см3, він практично ідентичний тому, що встановлений на схожій моделі KTM. Особливість полягає в тому, що фахівці Bajaj застосували унікальне рішення щодо двигуна – на один циліндр встановлено одразу три свічки. Це забезпечує більш якісне запалювання та спалення паливної суміші. Крім того, двигун відрізняється економічністю, двох літрів бензину вистачає для подолання дистанції в 100 км.
Запатентована Bajaj технологія, DTS-I - означає наявність подвійного / потрійного запалювання. По суті, технологія використовує 2 або 3 свічки запалювання в головці блоку циліндрів у поєднанні з цифровою системою запалювання, щоб забезпечити найкращі характеристики та забезпечити швидке згоряння палива, що призводить до більшої віддачі потужності та крутного моменту, при цьому гарантуючи низьку витрату палива.
3 СВІЧКИ ЗАПАЛУВАННЯ НА ЦИЛІНДР
Інноваційна та передова технологія, розроблена для підвищення продуктивності двигуна. Вона сприяє досягненню більшої потужності, високої продуктивності, кращої паливної економічності та забезпечує низький рівень вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах мотоцикла. Запалення палива відбувається на 27% швидше, ніж у двигуна з двома свічками на циліндр і на 50% швидше, ніж у двигуна з однією свічкою на циліндр.
4 КЛАПАНА НА ЦИЛІНДР
Технологія сприяє поліпшенню якості утворення повітряно-паливної суміші та найбільш повного відведення відпрацьованих газів, що призводить до збільшення потужності та еластичності двигуна, більшої прийомистості та відкликання на натискання рукояті дроселя. 4-х клапанний двигун може працювати на набагато більш високих оборотах без додаткового навантаження та втрати ресурсу.
ExhausTEC
Система вихлопу Exhaus T.E.C. (Torque Expansion Chamber)
Спеціальний резонатор вбудований у вихлопну систему мотоцикла для підвищення крутного моменту на низьких та середніх оборотах двигуна, він покращує віддачу оптимізуючи витрату палива.
Інтелектуальна система запалювання
Інтелектуальна конденсаторна система запалювання безперервно вимірює безліч параметрів і навантаження на двигун, що повторюється, тим самим регулюючи кут випередження запалення. Інтелектуальна система запалювання працює спільно з системою TRICS III (контроль відкликання на натискання рукояті дросельної заслінки), для того щоб забезпечити оптимальний кут випередження запалення при різних обертах двигуна, роблячи вашу поїздку без проблемної та економічної.
Завод, у стінах якого виготовляється модель Pulsar 200NS, повністю автоматизований. Людський фактор під час роботи зведений до мінімуму. Це відповідає стандартам не лише Bajaj, а й KTM, де кожен робітник виконує лише те, що від нього вимагається, завдяки чому ризик збою у виробництві практично виключений.
Огляд слід розпочати з розгляду серця мотоцикла. Обсяг двигуна становить 200 см3, він практично ідентичний тому, що встановлений на схожій моделі KTM. Особливість полягає в тому, що фахівці Bajaj застосували унікальне рішення щодо двигуна – на один циліндр встановлено одразу три свічки. Це забезпечує більш якісне запалювання та спалення паливної суміші. Крім того, двигун відрізняється економічністю, двох літрів бензину вистачає для подолання дистанції в 100 км.
DTSi
У серці кожного мотоцикла Bajaj прихована особлива рушійна сила: Технологія. Той елемент, який дозволяє всім власникам Pulsar бути попереду інших.Запатентована Bajaj технологія, DTS-I - означає наявність подвійного / потрійного запалювання. По суті, технологія використовує 2 або 3 свічки запалювання в головці блоку циліндрів у поєднанні з цифровою системою запалювання, щоб забезпечити найкращі характеристики та забезпечити швидке згоряння палива, що призводить до більшої віддачі потужності та крутного моменту, при цьому гарантуючи низьку витрату палива.
3 СВІЧКИ ЗАПАЛУВАННЯ НА ЦИЛІНДР
Інноваційна та передова технологія, розроблена для підвищення продуктивності двигуна. Вона сприяє досягненню більшої потужності, високої продуктивності, кращої паливної економічності та забезпечує низький рівень вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах мотоцикла. Запалення палива відбувається на 27% швидше, ніж у двигуна з двома свічками на циліндр і на 50% швидше, ніж у двигуна з однією свічкою на циліндр.
4 КЛАПАНА НА ЦИЛІНДР
Технологія сприяє поліпшенню якості утворення повітряно-паливної суміші та найбільш повного відведення відпрацьованих газів, що призводить до збільшення потужності та еластичності двигуна, більшої прийомистості та відкликання на натискання рукояті дроселя. 4-х клапанний двигун може працювати на набагато більш високих оборотах без додаткового навантаження та втрати ресурсу.
ExhausTEC
Система вихлопу Exhaus T.E.C. (Torque Expansion Chamber)
Спеціальний резонатор вбудований у вихлопну систему мотоцикла для підвищення крутного моменту на низьких та середніх оборотах двигуна, він покращує віддачу оптимізуючи витрату палива.
Інтелектуальна система запалювання
Інтелектуальна конденсаторна система запалювання безперервно вимірює безліч параметрів і навантаження на двигун, що повторюється, тим самим регулюючи кут випередження запалення. Інтелектуальна система запалювання працює спільно з системою TRICS III (контроль відкликання на натискання рукояті дросельної заслінки), для того щоб забезпечити оптимальний кут випередження запалення при різних обертах двигуна, роблячи вашу поїздку без проблемної та економічної.