(095) 717-35-35 (099) 096-42-09
Реєстрація
Мотоцикли Мотарди

TEKEN GTRS 300 NEW

Ігор 26-08-2024, 09:04 85



























Ціна: 2030 USD


Наявність: очікується
Стан: новий
Вікова категорія: дорослі

Основні характеристики

Виробник: Exdrive
Рік виробництва: 2024
Колір: сірий , білий
Габарити (довжина/ширина/висота): 2060 х 900 х 1160
Вага: 150
Вантажопідйомність (кг.): 160
Об'єм бака (л.): 15,5
Розхід палива (л./100км.): 3
Максимальна швидкість (км./год.): 100

Двигун

Тип: 4-тактний , ZS175FMM з баланс-валом
Тип охолодження: змішане
Об'єм: 297 (см.куб.)
Система пуску: електростартер
Система запалення: CDI
Система живлення: Карбюратор
Максимальна потужність (к.с. ; об/хв): 26/8500
Трансмісія: механічна , 6-передач
Вид палива: бензин

Шасі

Передня підвіска: амортизатори перевернутого типу з регулюванням
Задня підвіска: маятник з моноамортизатором
Гальма (перед/зад): дискові / дискові
Розмір коліс (перед/зад): 110/80-17; 140/60-17
Привід: задній , ланцюг

Опис

Мотоцикл EXDRIVE TEKKEN NEW GTRS 300 Сама нова модель 2024 року
Оновлена модель в біло-червоному кольорі з новим двигуном від Zongshen PR 300 ZS175 з новим дизайном є на вершині в своєму класі мототехніки, це вибір тієї, яка може їхати і дорогами і бездоріжжям. Допоможе вам у цьому якісний та красивий китайський мотоцикл категорії Тур-Класік знайомий всім за назвою Exdrive Tekken або VDV Tekken. Завдяки можливостям підвіски цього мотоцикла, яка виявляє себе досить потужною вилкою перевернутого типу спереду діаметр пера 41 мм, ззаду встановлений моноамортизатор з можливістю регулювання, який закріплено через прогресію до маятника . Дорожній просвіт в 240мм і дана конструкція підвіски дозволяє поїздити поганими дорогами і почуватися комфортно. Гальма дискові двох поршневі спереду та однопоршневі ззаду.
Як він відчувається у їзді та яка витратність цього мото?
Тут все гаразд: центр ваги знаходиться низько і мотоцикл управляється як велосипед при своїй сухій вазі 132 кг. Двигун 4-х тактний з баланс-валом і 6-ступінчастою коробкою передач яка дозволяє мотоциклу бути економним із середньою витратою в 2.8 л/100 км. Охолодження повітряно-олійне – радіатор по якому циркулює масло з двигуна, забезпечуючи рівномірність нагрівання та охолодження самої олії. Двигуни Zongshen самої потужної компанії в Китаї які зарекомендували себе як одні з надійніших . Встановлений агрегат PR 300 є більш підривним та економічним  і видає 19,5 квт про 8000 обертів що що є пристойно для такого рівня техніки !
Трохи про дизайн цього мотоцикла;
Дизайн трохи агресивний за рахунок дизайнерського рішення розмістити подвійне крило спереду, а вихлопну подвійну трубу під сидінням, це все робить мотоцикл трошки ендуро. Пластикові накладки з боків бака, вони і мотоцикл в цілому через свою не високу посадку по сідлу будуть комфортні людям від 160см до 185см +/-. За рахунок цих накладок мотоцикл виглядає ширше та візуально більше. Гальмівні супорти та клітка пофарбовані в колір мотоцикла, що показує підхід виробника до деталей. Литі диски 17 радіусу пофарбовані чорною матовою фарбою на резині dual sport, є невідємною частиною даної комплектації.
Ще деякі приємності:                                                                                                                                                Оновлена сучасна панель приладів , фара європейського стандарту має зібраний пучок світла та сучасний несхожий на інших дизайн, поворотники LED на м’якій гумці, також є захист рук з повторюючами показників поворотів, захист двигуна товшиною 2,9 мм, подбали авжеш і про захист райдера встановлені захисні дуги з крашпедами , для зручності сигналізація з дистанційним запуском, встановлено USB для підзарядки мобільних пристроїв . Приводні зірки посилено та ланцюг золотистого кольору. Вмісткий бак 16 л. дасть змогу проїхати велику відстань без дозаправлення.
На даній моделі- є можливість дуже легко встановити багажну систему, яка складається з комплекту металевих кріплень двох бокових кофрів та одного центрального з м’ягкою спинкою. Тим самим за короткий час ваш мотоцикл вже тур-ендуро готовий для подальших подорожей з якісними та вмісткими кофрами.                                                                                                                  І саме головне, якщо вони в подальшому будуть вам не потрібні деякий час то ви можете в будь-яку хвилину простими натисканням кнопок їх демонтувати , при цьому кріплення залишиться на мотоциклі.
Підсумки:                                                                                                                                                              В загальному можна підбивати підсумки, що даний мотоцикл з таким великим спектором додаткових функцій, з потужнім двигуном  якісною підвіскою. Знаходиться на вершині своєї цінової категорії та принесе задоволення в керуванні райдеру незважаючи, де і як буде використовуватись і до якої категорії буде відноситись.

Схожі пропозиції

Forte FT250-H3
Ціна: 1380 USD
KTM Adventure 390
Ціна: 6640 EUR
TEKEN 250 GTRS New
Ціна: 1790 USD

Додати коментар

© 2022 MotoRider. Всі права захищено. Designed by Lyminec Studio.
Закрити